Segast i världen?

Förmodligen ja..
Men jag tar det från början som vanligt... egentligen har det inte hänt så jättemycket i sommar, sen jag var i Ayia Napa i juni så har jag hunnit fylla 22, skaffat en hundvalp, varit på Storsjöyran med Lina och varit i Ayia Napa en gång till ;) Haha!
Sen har jag bara jobbat på så mycket jag kan. Men jag måste nog dela upp inläggen lite..

Min födelsedag var inte så märkvärdig förrutom att jag bara blev ett år äldre, det kom lite släkt över och åt tårta och jag fick lite presenter ;) Samma kväll som födelsedagen så åkte jag, pappa och Anna ner till Storvreta utanför Uppsala och tittade på en liten puppy. :)
Det var ju bara meningen att vi skulle kolla, men så fort vi såg dem blev det nog bestämt att vi skulle ha en. De var 3 stycken kvar, en hona och 2 killar. Vi bestämde oss ganska snabbt för en lilla killen. Ett par dagar senare hämtade hem pappa och Anna honom. Han heter Diezel och är fruktansvärt söt och busig!



28-30 juli åkte jag och Lina med Forsbackakillarna upp till Östersund och Storsjöyran, vilket var helt galet roligt! :D
Bloggen är sjuuuukt seg på att ladda upp bilder just nu.. så jag får försöka senare.
Ayia Napa var grymt det med, men den historian tar jag i ett annat inlägg ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0