30 oktober 2011

Tänkte väl försöka uppdatera bloggen lite iallafall..  :)

Igår var det förfest hemma hos Hanna med Carro, Cattan, Linda och massa fler. Blev som vanligt Heartbreak efter det. Det var en riktigt rolig kväll och som alltid tappar man bort varandra där inne. ;)
Så den här dagen har varit ganska seg, vaknade hemma hos mamma och sen åkte jag hem till pappa och har suttit och tittat på tv typ hela dagen. Och ätit kebab. Haha.

Imorgon ska jag jobba 9-17, sen beror det på... men förmodligen åker jag till Enköping efter det. :)

För exakt ett år sedan var jag med pappa och Anna i New York och visade dem runt där. :) ♥
Jag saknar USA så sjukt mycket.

Nu ska jag lyssna på musik hela kvällen och slappa i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0