Who are you to judge?

Nu har jag varit hemma i  en månad och 9 dagar, och det är nästan som att jag aldrig varit borta. Som tur är så har jag ändå massvis med bilder och annat att gå tillbaka till. :)
Det som har ändrats här hemma är ju att de har byggt om på Heartbreak och Interpool och O'learys har bytt plats helt och hållet, annars är det mesta som vanligt.
Sen att jag fick två helt nya hem var också såklart lite konstigt, men det går väldigt bra och jag trivs!

I fredags jobbade jag 15.30-20.00 och det gick bra, allt rullade på. På kvällen blev det lugnt, jag tittade på tv och hängde i soffan. :)
Lördagen började med att telefonen ringde kl 8.00, de ringde från Maxi och frågade om jag kunde börja jobba 9.30, så såklart jag gjorde det, jobbade bara till 17 så det var en skön dag!
Åkte och hämtade pappa och Tommy på travet efteråt, och lite senare kom ett par vänner till pappa som också jobbar på Maxi för att grilla lite.
Linda och Viktor kom efter en stund så vi satt nere i källaren och hängde bara tills Gustaf kom, då gick vi upp och tittade på en "skräck"film... Tror den hette Blood trail och var kanske en av de sämsta filmerna någonsin, men det var kul ändå ;)
Igår var det ju May 21, Judgment Day, enligt en amerikanare så skulle världen ha gått under, men som tur är så är vi kvar :)

Idag var jag och pappa ut till stugan med Nellie, så hon fick bada lite. På hemvägen köpte vi middag med oss från Max!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0