Pirates of the Caribbean- I främmande farvatten

Nu var det ju ett tag sedan jag bloggade, så det får vara dags för ett nytt inlägg. :)

Så i lördags jobbade jag hela dagen, kom hem, tittade på Eurovision medans Carro övertalade mig till att gå ut och festa, vilket kanske inte var ett så smart drag utav mig. Det var ju roligt och så men jag fick nog för mycket att dricka samtidigt som att jag var trött efter jobbet så jag ramlade på något sätt och tog emot mig med ena handen på glas, vilket resulterade i massa blod. :(
David var så snäll och hjälpte mig hitta plåster osv... Kom hem strax före 3 tror jag och gick och la mig.

På söndagen kom Viktor hit så tittade vi på hockey finalen som Sverige tyvärr förlorade mot Finland. Sedan har jag varit över hos mamma nu ett par dagar, träffade Linda och Carro på stan och lunchade med dem på Nian i tisdags och på kvällen var jag hemma hos Viktor en sväng. Igår var jag ut till stallet på dagen sedan blev det bara slappt.

Just nu sitter jag  hemma hos pappa igen och har precis varit ute med Nellie, imorgon ska jag jobba igen och förhoppningsvis blir det mer jobb nästa vecka.
Ikväll ska jag och Linda gå och se nya Pirates filmen!! :D Kommer bli grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0