Låt andras saker vara va ;)

Tjenis,

dagen började med att jag sov alldeles för länge, vaknade 11.30, haha. Fattar inte hur jag kunde sova så länge, men skönt var det iallafall. Jag åt frukost, tog en promenad genom Sätra en sväng och sedan åt jag lite lunch innan pappa kom och hämtade mig. Då åkte vi och hämtade Nellie som mamma hade med sig på jobbet och sedan vidare mot Fliskär i Bomhus för att titta på ett par båtar som han har tittat på tidigare.
Strax före 16.00 åkte vi till Maxi där också min syster jobbar (praktiserar) så innan hon slutade var vi inne och köpte lite mat. När hon kommer ut har någon tagit hennes Onepiece som hon hade på sig när hon kom. Och grejen var att den hängde där när hon hade vart där en timme tidigare. Vi pratade med butikschefen och vi kom ganska snabbt fram till att Anna's klasskompis, Malin som tidigare hade sagt att hon väldigt gärna vill ha den sån. Hon hade fått väldigt bråttom därifrån när Anna upptäckte att den var borta.

Som tur var så visste Anna att hon skulle åka buss till ett dagis i Bomhus för att träffa hennes syster eller något, så vi bestämde oss för att åka dit och vänta på henne tills bussen kom. När hon kom ut så körde vi fram till henne och pappa gick ut och frågade henne, hon förnekade allt och tillslut frågade pappa om han fick se i hennes väska. Det sa hon att han fick och mycket riktigt så låg Anna's Onepiece där i.
Jag blev så otroligt arg så det finns inte, det kokade i huvudet på mig, haha. Jag var på väg ut och hade några väl valda ord åt henne, men jag hejdade mig och sa något mycket snällare än vad jag tänkt egentligen ;)

Så, nu har jag skrivit av mig lite och mår lite bättre ;D
Ska nu se Hockey VM, Sverige spelar mot Tyskland (haha). Jag hoppas att det blir en lätt match!

Jag är ledig från jobbet imorgon också, så vi får se vad jag hittar på, jag måste ut och rida iallafall sedan får vi se vad jag gör resten av dagen. :)
Hörs då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0