I just can't get enough..

Hejhejhallå,

i veckan har jag bara jobbat litegrann, så var jag ledig nu i slutet av veckan, vilket var ganska skönt. :) I onsdags tror jag det var så hjälpte Sandra mig med ridningen, haha, det gick väl sådär... ;)

Mamma var bortrest med jobbet torsdag-fredag så då passade jag på att ta hem några kompisar dit. De som kom var Jonte, Andreas, Viktor, Gustaf, Sofie och Maja, strax efter 21 gick vi ner mot Heartbreak och quiz-kvällen som var jätterolig! Själva quizzen gick väl sådär, men bara att gå ut och umgås var super! :)
Gustaf, Maja och Sofie gick efter ett tag, så vi 4 som blev kvar drog ner till dansgolvet den sista timmen.

Morgonen efter mådde man ju som man förtjänade, men det var värt det. Jag hade jättekul!

I går fick jag ta igen all sömn jag förlorat natten innan då jag bara sov typ 4 timmar. Anna bjöd på Max, vilket blev min frukost och efter det åkte vi ut till IKEA en sväng. Sedan fick Anna för sig att åka ut till Högbo för att titta på häst tävlingarna där. Vi var där en snabbis bara innan vi var tvungna att åka och åka och hämta pappa på Sätra och skjutsa honom till Bomhus på bröllop.
När jag gjort det åkte vi hem hit till Sätra igen och jag bytte om lite innan jag tog Nellie och åkte ut till Forsbacka och träffade alla där ute. Vi tog båten ut till Linus stuga i Storsjön. Riktigt mysigt! :) Det var första gången Nellie åkte båt, hon tyckte det var jätteskoj!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0