Hockey VM!

Herregud, jag är helt sluuut!
Jag skulle egentligen jobbat 16-21.15 idag, men så ringde de igår och frågade om jag kunde ha café-stängning istället, så jag tog det. Det var ganska mycket folk och stressigt blev det, men det gick bra ändå.

Just nu sitter jag och tittar på hockeyn.. Sverige vann semi finalen tidigare idag mot Tjeckien och nu spelar Finland-Ryssland, Finland leder med 3-0 så det är nog ganska klart att det blir Sverige-Finland i en VM-final :D

Egentligen hade jag inte så mycket att komma med idag, men jag kände bara för att skriva av mig lite..
Imorgon, lördag, så jobbar jag heeeeela dagen (10.30-20.30), sedan ska jag hem och se Eurovision song contest, inte för att jag tycker om det, men bara för att jag missade alltihopa förra året och känner att jag borde se det nu ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0