Westfield, Century City

Vaknade strax efter 9 imorse, sov jättebra!
Jag, Siv och Maria åkte till ett ställe som heter Rise N' Shine för lite frukost, det blev en skinka och ost omelett för mig.
Sedan tog jag bilen och åkte in till Beverly Hills, Westfield, Century City för att gå runt på utomhus mallet, det är jätteskönt ute idag!!






Så jag var runt i Beverly Hills, på Sunset blvd och sedan åkte jag lite fram och tillbaka på Mulholland Dr. också, så himla fin utsikt därifrån! :) ♥



Inte för att skryta, men jag måste säga att jag är imponerad av mig själv att jag hittar så bra runt här, jag har inte ens en gps och det här är bara tredje gången för mig här. :)
Ikväll ska vi hitta på Dancing with the stars, om inget annat kommer upp. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0