Dessert or disaster?

Tja!
Tänkte berätta lite kort om min vecka hittills. :)
Jag och Sara åkte till Main Street i måndags och tittade runt i lite affärer och hängde på universitetet.



Igår var jag, min värdmamma och killarna till Red Robin för att äta middag, det var såååå gott! Älskar det stället. :) På vägen hem därifrån var det en olycka på Kirkwood hwy, men vi hittade en liten genväg så vi inte blev stående.


Efter Red Robin åkte jag och mötte Becky, Camilla och Sara på Starbucks, alltid lika trevligt ;)
Becky hittade sin parkering ganska fort också. Haha! Den andra bilden är från min ipod, jag skulle se hur långt jag hade till närmaste Max restaurang, det visade sig att det var en bit... (den blåa pricken på USA är vart jag är)


Och idag var jag med Sara på Christiana Mall en stund innan vi åkte hem till Becky och åt svenska pannkakor, så himla gott! =) På mallet köpte jag en ny kepa. ;)

Knocked me down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0