Jobb helg.

Vilken helt underbart fantstisk dag jag har haft! Näe, nu ljög jag va. (Är det konstigt att jag var tvungen att googla ordet "ljög" för att jag inte kom ihåg hur det stavades och det såg helt fel ut när jag skrev det? Haha)
Nä, dagen har inte varit fantastisk, jag sov till kl 9 ungefär och sedan sa mina värdföräldrar hejdå och så åkte de iväg på en liten helgsemester till New Jersey, kommer tillbaka imorgon.
Så det har varit jag och min femtonåring här hemma hela dagen. Vi var iväg till Wawa en snabbis och köpte mjölk och bröd som vi hade slut på, sedan spelade vi lite tennis på gatan här utanför.
Resten av dagen har jag gjort absolut ingenting, jag kan knappt åka någonstans eftersom min värdmamma inte vill att han ska va ensam så länge och jag får inte ta hit folk när de inte är hemma heller. Så det suger.
Men jag fick iallafall två timmars ledigt och kunde åka och träffa Sara, Camilla, Julia och Anna för att gå på University of Delaware's hockey match som var kl 19.00 ikväll. Det var kul att se! :) Dock kunde jag inte se klart hela matchen utan var tvungen att gå kl 21 då jag var tvungen att åka hem igen.
Det var en kille där med en Capitals tröja, gissa vilket namn han hade på ryggen? -Bäckström såklart! Fast utan ä och ö, så Backstrom ;) Jag tyckte det var jättekul och var tvungen att prata med killen, han var dock inte så social, men jag sa att jag var från samma stad som Bäckis och det tyckte han var coolt. Hahaha.
UD vann iallafall med 3-1 :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0