Gårdagen

Igår var jag faktiskt ute och red! :D Första gången på över ett år, och det känns i rumpan idag kan jag säga! Jäklar. Men det var jättekul och jag insåg hur mycket jag faktiskt har saknat det.
Vi var 5 st som var ute och red, jag fick såklart den busigaste av dem alla. :p Haha. Men han påminnde mig lite om Mysan till sättet så de var bara roligt!



Igår kväll träffade jag Matt och hans kompisar i Burbank, det var riktigt roligt! Alla är så trevliga. :)



En av deras kompisar var sjuuuukt lång! Och han hade lite större fötter än mig :P




Haha Matt's kompis kom dit direkt efter King's matchen han hade vart på.. Och jag var tvungen att prova tröjan, men jag gillar Flyers tröjan mer ;)


Ikväll ska jag träffa Carro, Emilia och några andra aupairer på Cheesecake Factory i The Grove, de ska ha avskedsmiddag där eftersom de båda flyttar snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0