Day two

Idag mår jag mycket bättre! Jag gick och la mig typ halv 8 igår kväll, och imorse ringde mamma och väckte mig 8.30 ;)
Åkte in till Beverly Center idag och träffade Carro som också har varit aupair här i Cali. Vi åkte hit till USA samma dag från Sverige. :) Det var jättekul att träffa henne igen!



På Beverly Center så har de security som åker runt på segways. ;) hahaha


Carro! :)


Här bakom huset har de massa hästar som jag var och hälsade på :)


De hade ett föl som var ganska precis 1 år också, så sjukt fin! Hon har ett brunt och ett blått öga. :)


Eftersom det är 17 mars idag så är det ju St. Patricks Day! (igen!) Så vi får se vad som händer ikväll, blir middag här hemma iallafall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0