Day 3 in Santa Monica

Morgonen började lite konstigt, jag och Siv skulle gå upp 06.30 för att hinna till hennes kursgrej på Radisson hotel, där jag är just nu. Jag vaknade exakt 06.30 (trodde jag) av mig själv. Tittade på klockan på min ipod och den visade att den var det. Jag gick upp, bäddade sängen och gick ner med mina väskor. På väg till badrummet såg jag klockan vid tn'n och den visade 03.30! Åååååh.. då fattade jag att jag hade helt glömt bort att ställa om klockan på ipoden, fast jag har gjort det på allt annat. Jag gick upp igen, slet upp min nybäddade säng och sov i typ 3 timmar till. ;)
Strax efter klockan 7 åkte vi hit till hotellet, hon hade incheckning vid 8. Dock hade de ju såklart inga rum klara, så jag fick göra mig iordning på toan i lobbyn. Haha. Sedan stack jag iväg ut till Santa Monica. Parkerade där där jag och Linda parkerade när vi var där och strosade runt på 3rd street bland alla affärer. :) Var också ner vid stranden och tittade på piren och den står kvar :p

Sedan har jag varit på CVS och köpt lite grejer som cola och chips.. haha. yummy. Och jag har duschat, hoppat i min säng på rummet och tittat lite på film medans Siv fortfarande är på kursen. :)
Får se om det händer något ikväll eller om det blir sova tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0