Dag 1 på semestern ;)

Dagen har varit jättelååååååååååååång!
Till att börja med så blev jag riktigt förkyld för 2 dagar sedan, vilket var surt.

Igår kväll var jag ut på Home Grown på Main Street med Becky, Sara, Anna och Julia. Jag hade jättekul och jag fick en liten avskedspresent av Bekcy, hon hade tagit sig tid och gjort en scrapbook till mig med massa bilder från alla galenskaper vi har gjort i USA tillsammans! Tack så JÄTTEMYCKET! Blev helt tårögd :') hihi.

Efter ca 4 timmars sömn så gick jag och Becky upp kl 04.00(!!!) för att åka till flygplatsen, allt med flygresan gick helt ok. Dock hade jag kunnat mått lite bättre... Jag var supersnorig och mitt snor i stort sätt rann ur min vänstra näsborre (skriv ner detta nu!). Detta resulterade såklart i huvudvärk eftersom jag inte kan springa och hämta papper på toan hela tiden. När jag har fått stopp på snorrinnandet i den vänstra, så börjar det i den högra!! wtf?! Mitt huvud kändes mycket värre och 3 alvedon hjälpte inte.
Så vi åkte från Philly till Phoenix, AZ och det tog ganska precis 5h. När jag var tvungen att vänta på min connection så blev det värre. (tro det eller ej) och jag blev illamående. Jag trodde att jag behövde mat så jag köpte en korv och lite pommes, de hade ju bara skräpmat.. (Pappa, jag drack faktiskt massor med vatten! :p) Smart som jag var så satte jag mig vid en fönsterplats och måste då ha 2 personer att resa sig upp för att jag måste på toa. Men detta hände aldrig. Jag höll mig. Hahaha. Satt och andades lugn och fint hela vägen till LA (som faktiskt gick fortare än väntat!) När jag var framme så släppte illa måendet och nu är jag bara snorig och min huvudvärk kommer och går.
Siv var så snäll och hämtade mig på LAX när jag landade kl 12 idag. Vi åkte och handlade lite mat innan vi åkte hem hit och jag kunde packa upp och sedan tog jag en lång varmdusch! Det behövdes verkligen.

Jeez.. nu ska jag nog sluta skriva innan jag berättar mer roliga saker om mitt snor. Haha. Nä, helt ärligt så är jag riktigt trött, och klockan är inte ens 19.00. Jag borde äta middag och sedan gå och lägga mig. Det ska jag göra. BUMS! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0