354 dagar i USA

Jag kan inte sluta tänka på det, 11 jäkla dagar kvar att jobba.
Det är skönt att det är fredag, men samtidigt lite halvlångtråkigt för jag jobbar typ hela helgen. Vi var iallafall ute på en riktig lång promenad idag, där jag inte hade varit förrut, så det var kul!
Gjorde en paus på ett ställe och spelade lite basket.


Foxxy & Tommy. :)
Imorgon blir det en riktig sovmorgon och sen får vi se, kanske kan ta Christiana Mall en sväng. Mina värdföräldrar åker till New Jersey imorgon och ska bo på hotell där och kommer tillbaka på söndag. Matt stannar här med mig och Noah är i Baltimore.
Just det, jag provade packa lite idag i en av mina resväskor, det gick väl sådär. Haha, känns som att jag kommer behöva minst 4. Måste ge bort massa gamla grejer också. Annars kommer det aldrig gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0