2 mars 2011

Inne på mars redan.
Jag börjar seriöst få lite små panik om det här att åka hem. Eller inte att åka hem egentligen, men att lämna allt och alla här. Det suger.
Sen har jag absolut ingenaning om hur jag ska få med mig alla grejer hem heller.

Satt precis och tittade bak i bloggen och för exakt ett år sedan var jag på stan och växlade in mina pengar till dollar, skickade in mina papper så jag skulle få internationellt körkort, var hemma hos Lina och tittade på Gossip Girl. Trodde man ju inte att man skulle få se de flesta av dem ställerna live där de spelar in det i New York. ;)

Det är ändå ganska mycket jag har hunnit med under mitt år här,
Washington DC (4ggr)
New York (4-5ggr?)
Baltimore jag vet inte hur många gånger
West Virginia
Florida
Los Angeles
Philly
Atlantic City
Så är det säkert något mer som jag har glömt att skriva också..

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Måste iallafall åka till banken och sen kanske jag tar med Foxxy till parken en stund innan jag hämtar killarna från skolan.
13 dagar kvar som au pair.
42 dagar tills jag är hemma i Gävle igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0