7 januari 2011

Sitter och tittar på nyheterna om snön och alla skolor som har stängt idag. Och ja, det har kommit ca 5cm snö och skolorna stänger. Folk överdriver så himla mycket, och min värdmamma övervägde att ha killarna hemma imorse innan de äntligen åkte iväg. Den enda gången jag kan minnas att skolan stängde var när jag gick på Pingeltorpsskolan och det var när det kom så jäkla mycket snö 98/99.
Och varför har inte folk här i USA vinterdäck? Det stör jag mig också på, för jag tycker att det är ganska mycket skillnad på däcken vi har nu och dem jag har hemma i Gävle.

Hur som helst, idag är det fredag och imorgonbitti åker jag iväg till Baltimore för min sista weekendkurs som jag behöver gå på. Det känns skönt, samtidigt som det är otroligt segt att först behöva åka dit jättetidigt och sedan ha lektioner till 22.30. Men samtidigt kommer det bli kul då Elise också ska gå på den kursen, så det blir kul!

Nu har jag bokat mina flygbiljetter till L.A. igen också! Så den 16 mars åker jag tillbaka dit och så kommer jag tillbaka hit den 4 april, innan jag åker tillbaka till Gävle den 12,13 eller 14 april ;)

Nu måste jag förbereda lite inför helgen, packa osv. Så jag kommer inte uppdatera förrän nästa vecka någongång. Dock har jag ju ipoden med mig, så jag uppdaterar facebook och kanske är inne på skype. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0