Helgen!! =)

Ännu en helg som har spenderats hemma hos Becky!
I fredags gick ju killarna äntligen i skolan, så jag åkte och träffade Filip och Adam på Starbucks, Adam's flyg blev ju inställt både måndagen och onsdagen innan, så han fick sin biljett ombokad tills den fredagen på kvällen.
Blev en snabbis på Starbucks sedan gick vi och åt på ett ställe i samma shoppingcenter, kommer dock inte ihåg vad det hette. Så sa jag hejdå till Adam för en tredje gång. :p
När jag hade slutat jobba kom Becky och hämtade mig (jag fick inte köra pga snön fortfarande) och så åkte vi hem till henne. Efter en stund kom även Filip och då åkte vi till Acme för att köpa lite grejer till vår tacos som blev vår middag. Efter maten så tittade vi på Hipp Hipp och även lite random videos på youtube, haha!


Jag och Filip.
Becky vågade knappt kolla överhuvudtaget ;) Haha

Beckys värdföräldrar var borta hela helgen i Florida, så vi hade stället helt själva :) Sedan vet jag inte riktigt vad som hände, tiden gick jättefort! Det sista vi gjorde var att kolla på en skräckfilm, Becky halvsov medans. :p
Nightmare on Elm Street hette den, den var väl helt ok. :) När den slutade var klockan 05.30 på morgonen och då var det dags att sova. Alla tre trängdes i Beckys säng.
Vi fick sova i knappt 4 timmar innan Becky tyckte det var dags att gå upp. :p Vi åt frukost osv innan vi åkte till Delaware Museum of National History där Becky hade gratis inträde, så vi då måste man ju passa på!


(Jag hade ingen kamera med mig, så alla bilder är Beckys) :)
Sedan åkte vi till Subway för att äta lunch och efter det åkte Filip hem igen och jag och Becky åkte hem till henne oc tog en välbehövd nap på en timme. ;) Sen var det bara upp och duscha och göra sig iordning.
Filip kom tillbaka mellan 19.20 nångång och så tittade vi på lite mer klipp från youtube innan vi drog ut och käkade på ett ställe i Wilmington. Becky hade presentkort där så det var vi tvugna att handla upp.

Allt gick jättebra tills på slutet ungefär. Vi sitter och tar massa konstiga bilder och Becky typ lutar sig lite tillbaka mot "väggen" som inte var någon vägg, utan bara en hylla bara, som sakta, sakta ramlade åt andra hållet. ;) Det var roligt. Vi betalade väldigt snabbt och gick sedan ut därifrån och till baren som var vägg i vägg. Jag och Becky beställde och Filip kom in senare. Det visade sig att de inte tar svenska körkort som ID här, så han fick inte köpa alkohol. Vi tänkte dra därifrån då, men vi hade ju redan beställt. Så vi drack upp fort och sen åkte vi tillbaka hem till huset igen, där det blev ännu en skräckfilm, Dead Silence. Vi somnade mycket tidigare den här gången, vilket var skönt. Dock var det lite jobbigt att ligga och trängas allihopa igen. ;) Haha!

Idag åkte jag och Becky till Christiana Town Center och så åt vi på Red Robin, det var supergott!
Nu funderar jag seriöst på att gå och lägga mig... klockan är strax efter 21, men jag känner att jag behöver sova lite. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0