MITT 2010 I BILDER =) (part one)

Så här lite på söndagskvällen så tänkte jag göra som flera andra bloggare har gjort och göra en liten årsresumé av mitt 2010, dock orkar jag inte skriva så mycket, så det blir någon bild från varje månad typ. :)

Januari + februari 2010
Jag hittade på massa bus med Lina, Hanna och Carro. ;)


Mars 2010 - med älskade Simba♥


Mitt aupair år började först i NYC den 15 mars.


Jag kom till min underbara värdfamilj den 19 mars!


och den 20 mars åkte vi till Captiva Island, Florida för en (välbehövlig) veckas semester. ;)


Solnedgångarna var helt otroliga!



Jag såg delfiner live för första gången!!! :D

April 2010
Jag var på min första NHL-match!! :D

och hittade nya vänner ;) haha


-Jag var även på min andra NHL-match samma månad. PLAYOFFS, Flyers-Devils!


Jag var på min första baseball match, Phillies spelade. :)


Bästa Linda var hit och hälsade på :D ♥


MAJ 2010
Jag åkte ner och hälsade på Elise i Rehoboth och drack alkohol olagligt. Haha.

Jag och Linda åkte till New York och träffade Carro och Michan som kom och hälsade på :D


Juni 2010
Jag åkte till West Virginia på aupair möte som var White water rafting!


Jag och Sandra åkte till Washington D.C. för första gången! =)


Min vän Carro kom på besök i en vecka :)


Jag firade midsommar med massa andra svenskar ;)


Det var några bilder ut första halvan av 2010, resten kommer imorgon eller någon annan dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0