26 Januari 2011

Igår var jag till Concord Mall för att byta ett par jeans jag fick i julklapp. Inne på Hollister blev jag återigen erbjuden till att börja jobba där, men det går ju som sagt inte.
Efter det gick det utför.. det är inte så illa som det låter, men jag blev riktigt frustrerad och inget var kul. Jag hämtade som vanligt N efter skolan kl 15 och skulle göra läxorna. Och som vanligt vill han inte och börjar gnälla och bli på dåligt humör. Den kvällen skulle min värdmamma ut på middag med jobbet, så hon bad mig göra spagetti och köttbullar till de andra, vilket jag gjorde medans N gjorde sin läxa. Jag åt mat innan Mark kom hem för att jag var hungrig, och så hade N också ätit innan, när han kommer hem så sa han att han hade försökt ringa mig, men jag hade inga missade samtal på telefonen. Han frågar vad jag ätit och går fram till spisen där maten står färdig, och säger "Du Matt, vad vill du ha från Burger King?" Så åker han och köper mat därifrån när jag redan har gjort mat. :/ Då blev jag riktigt less. Plus att han köper med pommes till N även fast han redan ätit. Jag hjälpte N göra klart läxan och sen bara väntade jag på att min värdmamma skulle komma hem så jag kunde åka härifrån och till Starbucks.

Framme vid Starbucks så stod både Filip och Adam där, Adams flyg hade blivit inställt och så hade han fått en ny biljett till idag. Det var iallafall skönt att komma ifrån allt och bara prata och skratta med alla andra, det behövdes verkligen. :)
Efter en ganska lång och utspårad konversation på Facebook igår så gick jag och la mig runt 23. Jag sov med tjocktröja och mysbyxor, ändå låg jag och frös jättemycket. Jag fattar inte att det blir så kallt på mitt rum, även fast jag har dörren öppen hela dagarna.
För att göra det här inlägget ännu bättre så kan jag meddela att det snöar ute. Även fast skolan inte är stängd idag så håller hon killarna hemma ändå. Hon säger att det är halt ute, men vad ska man förvänta sig när det snöar? Åh, jag blir så less ibland. Såna här dagar vill man bara åka hem. Kan tillägga att det kommit ca 5-7cm snö.
För att göra mig själv lite gladare så hade jag tänkt att åka till Dunkin' Donuts för att köpa lite frukost, det finns typ inget här hemma. När jag sa det så tyckte hon inte att jag skulle ta bilen för att hon var rädd att jag skulle krocka och då får ju hon betala skadorna. Inte liksom vara orolig att det kan hända mig något. Haha.
Nä, vi får se vad som händer idag, förmodligen inte mycket. Får hoppas att det blir något kul ikväll istället. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0