Kom billigt undan ;)

Idag känner jag mig på bättre humör och jag sov riktigt bra inatt, så det kanske hade något med att göra att jag inte hade sovit ordentligt.
Noah blev iallafall hemma från skolan idag igen.. vilken överraskning va? Han var snällare idag iallafall, så det var bra.
Dagen rullade på som vanligt och när jag slutade så åkte jag till Christiana Mall med Becky och Cornelia, vi var inne på VS där jag köpte lite saker plus en beach bag som det var rea på. Den var nedsatt till $10, vilket inte är så farligt, så den köpte jag. Bara grejen var att när jag skulle betala så gick väskan in för 0.01$, alltså en cent. Hahaha. Jag sa inget och allt gick igenom. Jag var överlycklig och trodde kanske att de bara ville bli av med dem och sa till Becky och Cornelia som också tog varsin väska. Hon i kassan såg det då och frågade henne bredvid om de skulle vara så, och så var det ju såklart inte och ändrade till $10... Jag gick ändå ut därifrån med väskan jag köpte för 0.01$. :p
När jag kom ut från Christiana Mall hade det snöat lite, typ 2-3 cm, så imorron är väl skolorna stängda.. wihooo.






Ute i snön :) hihi
Just nu sitter Linda förhoppningsvis på flyget till Frankfurt, som sedan tar henne hem till Arlanda. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0