Tvådagars

Helgen var riktigt rolig!
Om man inte räknar med att jag behövde jobba hela fredagen så var det jättekul. På eftermiddagen när min värdmamma kom hem så åt vi mat och sedan hoppade jag in i duschen och packade osv. Sen åkte jag in till Wilmington och till Becky, vi åkte och köpte lite alkohol och sen hem till henne igen. Fick även åka en sväng till West Chester för att hämta upp Filip och Adam som hängde på oss ut. :)
Lite senare kom Camilla och Sara också, så vi satt där hemma hos Becky med hennes värdföräldrar innan vi drog ut. Melissa var så snäll och skjutsade oss ner till Club 3.
Väl där så var det inte så mycket folk där, men vi kom ju dit ganska tidigt så det blev mer ju senare det blev.


Haha, Becky och jag ;)


Becky, Camilla, jag och Sara :)

Här i lilla Wilmington så stänger ju alla ställen kl 01.00 på natten, så efter det gick vi till macken och jag tror att de flesta köpte en varsin Pringlesburk. Haha.
Dagen efter färgade jag Beckys hår på morgonen och sedan åkte vi till Christiana Mall, jag köpte en bikini, men det var alldeles för mycket folk där..
Sen hem till Becky igen och tittade på massa Hipp hipp-klipp på Youtube, så jäkla roliga! :) Lite senare runt 19.00 kom Sara och joinade oss och nån timme senare åkte vi till West Chester för att träffa Filip och Adam på Barnaby's. Det var också en riktigt rolig kväll! :)


Filip, Adam och Elin


Hahaha, Sara tog den här bilden på bordet bredvid oss... De blev tydligen inte så glada av att vara med på kort ;)

Igårkväll var jag, Becky, Sara, Anna, Adam och Filip på bio. Vi såg The Dilemma, den var ganska långtråkig faktiskt. Men det var kul ändå. Vi sa hejdå till Adam som åker hem till Sverige idag innan vi åkte hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0