Starbucks

Den här veckan har varit ganska jobbig.. Mina värdbarn har varit sjuka/förkylda/haft ont i magen. Den minsta har varit värst, han har inte vilja åka till skolan på mornarna och får utbrott, vilket är riktigt jobbigt. Så igår efter skolan tog jag honom till doktorn, vilket han såklart inte ville, men jag var ju tvungen att göra det ändå. Det gick väl hyfsat bra, han fick lite medicin som jag hoppas ska hjälpa.
I natt kom det mer snö också, dock väldigt lite, runt 2cm kanske, så skolorna var inte stängda idag, vilket var trevligt!
I onsdags var det aupair möte på ett café ca 10 minuter ifrån mig, Becky och jag åt middag där och träffade de andra aupairerna och Nick innan vi drog vidare till Starbucks.
Jag var på Starbucks igår kväll också med Filip och Adam, innan det så lagade jag mat till alla här hemma, det blev pasta och sås med bacon, gorgonzola och sourcream (som mamma brukar göra), och de tyckte det var jättegott!

Idag ska jag förmodligen till Christiana Mall igen, med Filip och Adam, sedan hämta Noah från skolan vid 15.00 och sen hämta Matt från simträninngen vid 18.00. Efter det lär jag väl äta och sen åka till Becky för lite förfest tror jag, sen ska vi ut i Wilmington med Filip, Adam, Camilla, Diana och Kinga. Det blir nog roligt. :)
Imorgon lördag vet jag inte riktigt vad som händer... Det visar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0