Snow day.

Igår hade det kommit snö under natten, vilket gjorde att vissa skolor hade stängt hela dagen och vissa fick börja skolan 2h senare. Skolan som mina värdbarn går på var såklart stängd, på grund ut av 1 dm snö.. Så det blev ännu en hel dag med killarna hemma. Dock var det helt ok, vi var ute och lekte i snön, skottade undan snön osv. Foxxy tycker om snö jättemycket, det var så kul att se henne leka :)







Imorse var jag uppe 6.30 som vanligt, och min åtta åring storgråtandes på hans rum. Han sa att han hade ont i magen, men det handlade nog mest om att han inte ville gå i skolan. Så jag skjutsade dem till skolan och nu sitter jag här och har precis ätit frukost. Åker förmodligen till Christiana Mall senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0