MITT 2010! (part two)

Juli 2010
Vi firade 4th of July! :)


Bonnie, Noah, jag och Phil åkte till Lewes beach. :)


Jag fyllde (äntligen!) 21 och fick en jättefin tårta :D


Jag åkte till Washington D.C igen för att träffa Alex, Tor och Tom :)


Augusti 2010
Jag, Jonas, Giulia och en tjej från Frankrike var på Hooters ;)

Jag åkte ner till Elise ännu en helg. :)


Jag och Jonas åkte till Philly för att gå på Swedish museum! (det var sjukt varmt!)


Jag tog en 2 veckors semeter och träffade Linda i Los Angeles! ♥


September 2010
Jag var fortfarande kvar i Los Angeles, dock hade Linda åkt hem :(



Oktober 2010
Vårt aupair möte blev en Halloweenfest.


Jag blev burnett!


Pappa och Anna kom och hälsade på ♥
Det blev New York, Philly, Flyers-Rangers, Washington D.C, Baltimore och Delaware.


November 2010
Jag var med min värdmamma och Noah på min första amerikanska footballs match! :)
University of Delaware-Towson



Jag åkte till Washington D.C igen, denna gången med Calle och Crille. :)
Vi hade biljetter till Capitals-Hurricanes.


Thanksgiving


December 2010
Julafton och Nyårsafton såklart :)



Nu ska jag åka och köpa lunch på Wawa och köpa hem lite chips i väntan på att Sverige-Ryssland ska börja ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0