I'm coming home..

..om mindre än 3 månader. Idag den 15 januari, har jag varit här i USA i exakt 10 månader och det känns helt overkligt, men samtidigt så ser jag fram emot att få komma hem igen. Även fast det kommer att bli jobbigt att lämna allt och alla här. Jag har 2 månader kvar att jobba, sedan åker jag tillbaka till älskade L.A. igen och spenderar 2,5 veckor där, vilket ska bli otroligt roligt och skönt! :)
Jag har inte fått något datum för min hemresa ännu, men det borde komma ganska snart.

I början när jag var här och när man var på Starbucks på onsdagarna för att träffa de andra aupairerna så var det många av dem som hade vart här från 8-11 månader, då jag kanske bara hade vart här i typ 2 månader och det kändes så himla långt borta då jag skulle kunna säga "Jag har varit här i 10 månader." Det känns jättekonstigt, och allt har gått så jäkla fort! Jag är otroligt glad att jag äntligen bestämde mig för att åka och rekomenderar till alla som funderar på om de ska åka eller inte att ÅK! Det är SÅ värt det! :)

Lördagen spenderades på King of Prussia, ett av USA's största köpcenter, och tro mig, det är STORT! Haha, jag får ont i fötterna efter att ha gått där några timmar. Jag åkte dit med Filip och Adam, mina nyfunna vänner som jag träffade på Starbucks för ett par veckor sedan. De är från Göteborg och är sjukt roliga!
Imorgon blir det eventuellt Main Street i Newark för att se fotbollen, måste kolla upp vilka som spelar.


On top of Rockerfeller center. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0