Hemma snart??!

Det slog mig nyss att jag har bara lite drygt 11 veckor kvar här i USA. Det är lite skrämmande men samtidigt ska det såklart bli roligt att komma hem igen.
Jag fattar inte att det här året har gått så himla fort, det känns helt galet. Jag skulle kunna skriva precis allt som jag satt och skrev när jag hade varit här i 2 månader, om att det kändes som att jag hade varit här hur länge som helst. Det kändes så himla långt borta tills att man skulle kunna säga att jag åker hem om 2,5 månader. Sedan är det lite läskigt för att jag inte har någonaning om vad jag ska göra när jag kommer hem igen. Något jobb måste jag ju ha iallafall.
För några dagar sedan fick jag något ryck och började typ plocka ur garderoben och kastade massa gamla kläder jag inte använder och städa upp alla gamla papper jag har liggandes lite här och var. Frågan är bara hur jag ska få hem allt till Sverige igen. Det kommer bli dyrt. Haha.
Sedan är det ju roligt att jag kommer vara hemma för att fira påsk, sista april och allt det där också. Så det blir nog bra.
Jag vet bara att när jag väl är hemma så vill jag ta det lugnt de första veckorna och ta det i min takt för att komma in i allting som man inte är lika van vid längre. Köra bil med växelspak till exempel. Haha ;)
Men, innan allt det händer så åker jag ju tillbaka till L.A. igen! (Nej jag kan inte sluta prata om det) Ser fram emot det jättemycket, och det kommer bli asnice med semester igen innan hemkomsten. Förhoppningsvis kanske jag hinner bättra på solbrännan också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0