48 dagar

Snö, snö, snö, regn, isregn, snö...
Ungefär så har dagen sett ut. Enda gången jag var utomhus så var jag ute och skottade lite, känns som att jag kommer ha lite träningsverk imorgon. :p
Förrutom att skotta så har jag inte gjort så mycket... skypat med pappa och Anna, suttit här och tittat på film med Noah.
Så nu när jag äntligen har ledig tid så får jag inte ta bilen någonstans, vilket verkligen suger. I natt ska det tydligen komma runt 2dm mer snö, så killarna är hemma imorgon torsdag också. weeiiii..

Något som däremot är roligt är att det är 48 dagar kvar till L.A.! ♥
Måste tänka på det positiva ;)


Nä, så ikväll blir det väl någon film och förmodligen sängen tidigt. Jättekul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0