4 januari 2011

Igår kväll innan jag skulle sova så kände jag mig inte bra alls, hade ont i halsen och huvudet och var jättesnorig. :p Tänkte att lite sömn kanske skulle göra det bättre, men så blev det inte. Har tagit alvedon nu iallafall, så jag får hoppas att det hjälper.
Gick upp klockan 8.00 idag då jag började jobba, killarna är ju hemma en dag till på jullovet innan de börjar skolan igen imorgon, vilket ska bli skönt.

Igår jobbade Linda sin sista dag som aupair i Boston. Jag är jätteglad över att hon har klarat det så himla bra och jag kan knappt vänta tills vi ses hemma i Gävle igen! :) ♥
Just nu sitter hon på ett flyg till Seattle, WA på semester innan hon åker hem till Sverige igen den 11 januari. Själv håller jag på att kika på flygbiljetter till L.A., som jag ska till (igen) på min resemånad. :) Det ser jag verkligen fra  emot! Kommer förmodligen åka dit den 16 mars och vara där i typ 2 veckor, så det blir nice.

Jag ska nog bädda ner mig i sängen och titta på det sista avsnittet av Svenska Hollywoodfruar och förmodligen något mer också :) hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0