16 januari 2011

Idag vaknade jag klockan 11.15 vilket var näääjz. Det har faktiskt inte hänt så mycket sen dess att jag vaknade, jag åt ett äpple till frukost och sedan facebookade jag lite och sedan var jag till Subway och köpte lunch. Alltid like gott där!
Nu har jag tittat runt lite på HiG's hemsida.. Haha, jag tittade på förberedelserna inför högskoleprovet och jag fick ta till Matt som lärare. Jag känner mig så dum och korkad för att jag inte fattar matten. Fast ioförsig så har jag alltid haft svårt med det, så det kanske inte är så konstigt att jag inte gillar det ;)

I veckan händer det inte så mycket, jobb som vanligt och sedan är det aupairmöte på onsdag, dock inte på Starbucks den här gången utan på ett ställe närmare mig.

Borde plocka undan lite kläder osv från golvet och slänga in i garderoben. ;)

Kommentarer
Postat av: sofie

Hej!

Jag hittade din blogg på google när jag sökte efter au pairer i wilmington, delaware. Har nämligen fått en match där! Hur är området? Finns det mycket andra au pairer och finns det mycket att göra? :D

2011-01-17 @ 19:37:18
URL: http://sofieliden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0