1 januari 2011

GOTT NYTT ÅR! ♥ Hoppas alla hade en jättebra nyårsafton, min var riktigt rolig!
Jag åkte till Concord Mall igår runt 13.30 för att träffa Becky och Cornelia, blev inte där så länge utan vi åkte hem in till Wilmington igen för att fixa allt inför kvällen. Cornelia som inte är 21 har gjort ett eget falskleg, det är ganska dåligt gjort, men när vi skulle köpa alkohol så kunde hon också köpa, vilket förvånade mig lite.
Sedan åkte vi tillbaka till Beckys hus och började fixa med allt. Runt klockan 18.00 så kom Diana och joinade oss och vid 19.30 kom också Anna, som inte heller är 21 än, så vi skaffade ett falskleg till henne också. :p Det blev massor med prat om vem som skulle ha vilket leg, men det slutade med att jag, Diana och Cornelia tog våra leg och så tog Anna Beckys pass och Becky tog ett falskleg med en tjej från Schweiz på. :p
När vi väl kom dit så gick Diana och Cornelia först, så kom jag lite efter, det var väldigt nära att de inte släppte in henne, men tillslut så övertalade vi vakten och vi fick komma in. Så sedan skulle Becky och Anna in, det gick också bra, så allihopa kom in!
Vi hade superkul där inne och träffade massor med folk och dansade och hade kul ;) Var en sväng inne i VIP rummet och de sände även live från Times Square i NYC.





Vi fick åka gratis shuttlebus hem till Becky igen sen när det stängde. Vaknade upp med inte en allt för dålig baksmälla, så det var skönt! Jag och Becky åt mat på Donken nu innan jag kom hem igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0