Super Bowl Weekend

Det var väl tänkt att helgen skulle bli ganska lugn, men så blev det ju inte. Fredagen gick bra, då var jag ute och åt middag med flera andra aupairer, plus simtränarn. Haha. Det var kul, förrutom att vissa av aupairerna kunde ha vart på bättre humör ;)
Vi åt på Olive Garden, det var riktigt gott! Det var två nya aupairer med också.. från Australien och Tyskland, men de var inte så roliga och de sa inte mycket.
I lördags var det jätteskönt att sova ut, igen. Känns som jag skriver det efter varje helg. På kvällen träffade jag simtränarn och Becky på Main Street in Newark för lite middag, vi åt på The Deer Park.
Under tiden vi åt så kom vi in på att gå ut i Wilmington... Haha. Det blev som det blev och vi åkte till Kelly Logans runt 23.00. Det blev en kul kväll, men tyvärr så finns det inte så många bilder från den kvällen som jag kan lägga ut.. Hade jäkligt roligt iallafall!

På söndagen åkte jag och Becky till IKEA i Philly för att äta lite köttbullar och potatismos :D
Eagles hemma arena:)




Spectrum har de nästan rivit helt och ska bygga om det..


Philadelphia


På kvällen var det ju Super Bowl, Pittsburgh Steelers-Green Bay Packers, jag såg inte hela matchen men Green Bay vann iallafall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0