22 februari 2011

Eftersom jag kom hem lite halvsent igår kväll så tänkte jag berätta om den nu istället. Till att börja med så vaknade jag upp till det här:

SNÖ!!! :( De lilla 5 cm som kom gjorde att killarnas skola blev försenad 2 timmar och började inte förrän kl 10 istället, men jag antar att jag får vara glad att den inte var stängd hela dagen.
Resten av min lediga tid så var jag på Dunkin' Donuts med Rory, sen åkte vi till SPCA för Delaware, då han funderar på att skaffa en till hund. Usch vad sorgligt det var att gå runt där inne bland alla vovvar i burarna. Jag var iallafall tvungen att hälsa på dem allihopa. :p
Sedan åkte vi till en second hand affär där de hade allt möjligt, det var kul att gå runt och kolla på allt. De sålde till och med använda gamla underkläder. euw. Hahaha!
Efter det var det dags att hämta killarna från skolan och sen hem och göra läxor osv. Kl 17 tog åkte jag med Matt till sin physical therapy och efter det åkte jag med Rory till UD's lacrosse game. Det var kul, men lite kallt ;)



(och nej, vi var inte de enda som var där, läktaren mittemot var stängd, så de använde bara ena sidan). ;) UD sög ganska hårt, vi gick före matchen var slut, dels för att de var dåliga och dels för att det var kallt.



Vi åkte därifrån och till Starbucks på Main St. Blev kvar där en stund innan vi åkte hem igen.
Idag vet jag inte vad som händer riktigt... eventuellt Starbucks med de andra aupairerna ikväll, nu på dagen måste jag iallafall åka till banken, tanka och köpa mat till Bob.
-21 dagar kvar att jobba som aupair
-50 dagar tills jag är hemma i Sverige igen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0