Underbart!

Vädret här är helt fantastiskt underbart! Strålande sol och minst 15 plusgrader, så nu sitter jag ute på vår veranda på baksidan och bloggar. :)
Noah är hemma från skolan idag, vilket han också var igår, men det gör inte så mycket nu när det är så fint väder. Jag blir så glad!
Jag hade inte tänkt skriva så mycket mer än att uppdatera er där hemma om vårt väder. Har hört att det fortfarande är lite kyligt i Gävle.
Just det, jag har ju passerat 11 månaders gränsen nu också.. Det känns väldigt konstigt. Dock har jag inga flygtider hem än.
Ikväll är det LCC-möte på Starbucks i Kennett Square. Och ihelgen åker jag plus några andra aupaier till ATLANTIC CITY, NJ! Kommer bli helt sjukt roligt!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0