På tisdag har jag varit här i 11 månader!! Sick.

tjatjahej.
Det har börjar gått upp för mig nu att om typ 2 månader är jag hemma. Det känns så sjukt konstigt. Det kommer bli väldigt svårt att packa ner mitt liv som jag har byggt upp här i mina resväskor och bara åka hem. Jag ska iallafall ta vara på tiden som är kvar och vara med mina vänner här så mycket jag kan innan jag åker tillbaka.
Självklart ser jag fram emot att komma hem också, men det känns jobbigt att lämna allt här. Det är tur att man kan komma tillbaka och hälsa på ;)

Dagen har varit väldigt slapp, förrutom att jobba imorse så åkte jag till Christiana Mall en sväng och blev ca $50 fattigare. Kul. Nä, men det var nödvändiga saker, som alltid ;) Haha.
Nu på kvällen var jag och träffade Becky på DSW, skoaffären, dock köpte jag inga skor den här gången, men det var skönt att komma ut lite och prata lite skit.
Sen så behöver jag städa på rummet igen... stökigt stökigt.

Jag i min fina Phillies tröja :D


Flyers fan :D (måste ju passa på att köpa så mycket sånt jag kan)




Haha.
I veckan blir det som vanligt med jobb osv. Bonnie och Noah ska på Flyers-Hurricanes imorgon, så jag är lite avis! Ser fram emot helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0