2 februari 2011

I måndags var jobbade  jag såklart som vanligt, på kvällen åkte jag hem till Becky där Filip också kom så tittade vi på Eclipse. :) Den är så jäkla bra, ska bli kul att se första delen av fyran!
I går så var skolan framflyttad 2 timmar för att det var halt på vägarna.. så skolan började kl 10.00 istället. Varför de flyttar fram den när det regnar förstår jag inte alls, vad är det för mening med det?
Hur som helst så åkte jag till Becky efter det och var med henne, Oliver och Viggo hela dagen tills jag hämtade dem från skolan igen kl 15.00.
Efter att jag slutat jobba igår kväll åkte jag och Becky till Famous footwear och sen till Starbucks, som ligger i samma shoppingcenter. Det var riktigt roligt, vi satt och pratade om allt möjligt och det var skönt att komma ut ur huset lite. =)

Idag var skolan bara försenad en timme, för att det regnade igen. På vägen hem efter att jag släppt av dem på skolan var det en trafikolycka alldeles i närheten där vi bor.
Idag är det även 41 dagar som jag har kvar som aupair. Det går inte en enda dag utan att jag tänker på den dagen jag kommer hem, allt jag ska göra, alla jag ska träffa, se allt och äta allt. Haha. :)

Just nu sitter jag och tittar på MTV cribs och funderar på vad jag ska göra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0