12 februari 2011

HELG! Härligt värre.
Idag var jag och fixade frillan igen, blev massa ljusa slingor den här gången. Ska försöka gå en gång till innan jag åker till L.A. Hoppas att jag har råd med det bara.
För ca en timme sedan kom jag hem från bion med Becky, vi såg The Roommate som var helt okej faktiskt. Lite konstig, men ok :)
Blev ganska irriterad på alla amerikanare som sitter och applåderar mitt under filmen för att den störda tjejen blir mördad. Haha, det är mycket man stör sig på här borta faktiskt...

Imorgon ska vi laga massa svensk mat hemma hos Becky, då hon har huset för sig själv hela helgen igen. Så förhoppningsvis blir det lite fest och utgång också. :)

Jag hade tänkt lägga in ett par bilder också, men det orkar jag inte nu. Ska lägga mig och sova om ett tag, så man kommer upp i bra tid imorgon. :)
Just det, om det är någon som läser detta och kan mitt användarnamn + lösen på Spotify, så får de mycket gärna logga in och ut på mitt konto så jag kan använda det imorron. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0