Första december-without snow.

AND IT MAKES ME SAD! Damn it.

Jag kommer fortsätta med såna här random blogginlägg. Är rädd att bloggen ska försvinna annars om man inte uppdaterar den. :(
Det är ju ändå ett par år på den här bloggen. :) Crazy years.
Det är lite synd att jag inte vet hur man bloggar via telefonen, eftersom det är där jag har alla bilder. Så jag borde kanske lära mig det. Tråkigt med en blogg utan bilder.

Hur som helst så jobbar jag som en galning och saknar USA som vanligt. Blir förhoppningsvis en resa dit om inte allt för lång tid. :)

Snart är det juuuuuuuuul. Har ingen aning om hur jag ska hinna köpa julklappar och allt sånt. Borde anlita en assistent eller liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0