Last days of my travelmonth!

Nu är jag tillbaka i Delaware igen!
Flygresan från Los Angeles till Philly gick jättebra, hade ett stopp i St. Louis och så hämtade snälla Camilla mig på flygplatsen när jag landade kl 23.00. :)
Sedan jag kom hem har det varit fullt upp här hemma, min värdmamma är i Tyskland inom jobbet och kommer inte hem förren på söndag, så det blir mest jobb nu sista veckan.
Det är onsdag idag.. och om exakt en vecka är jag hemma i Gävle igen! Det känns helt underbart att komma hem igen men också väldigt tråkigt att lämna USA.

Mina sista dagar i L.A. var jättebra!
I torsdags var jag med Jackie, så träffade vi Filip som hängde med oss ut på ett ställe på Sunset blvd som heter Red Rock, Jackie är ju bara 20 så hon lånade mitt svenska id utifall de skulle fråga, men de gjorde de inte som tur var ;)
Vi hade superkul och morgonen efter var jag tvungen att dra därifrån tidigt eftersom hon skulle upp och jobba kl 9. Den dagen gjorde jag inte mycket alls, var hemma och tog det mest lugnt. Jag var ute på en promenad till macken som ligger typ 15 minuter bort (när man promenerar) och när jag gick dit var det en snubbe som satt i en bil och typ satt och tittade på mig, jag tänkte inte mer på det och gick vidare. När jag kommer in på macken är han där inne.. tänkte att det var lite skumt, men jag köpte det jag skulle ha och sedan började jag gå hemåt igen. När jag hade gått typ halva biten kom han i sin bil och frågade om jag ville ha skjuts någonstans! Haha, jag sa nej tack och gick vidare, då lämnade han mig i fred ;)
Dagen efter var jag och Siv ute i San Pedro för att träffa en av hennes vänner som har en yacht där ute som de skulle ut och åka på. Så vi hängde på, den var jättefin! Pappa, du skulle ha varit så avis ;)



Samma kväll åkte jag hem till Jackie igen, vi var och köpte en flaska vin och drack upp innan vi drog ut till Red Rock igen. Det var också väldigt roligt och hennes rumskompis Joel kom lite senare också.

Söndag: Brunch med Siv's vän på Ventura blvd och på eftermiddagen var vi i Beverly Hills på ett jättemysigt café. Och efter det, PLAYBOY MANSION! Haha, det var roligt att vara där igen, var ju min fjärde gång nu.;)
I Los Angeles har de ju massa tourer man kan göra som går förbi massa kändisars hus osv.. En sån buss kom precis när vi stod utanför och väntade på att bli insläppta, alla i bussen sitter och ler och tittar på mig. Det blev en liten konstig situation och jag tittade bort litegrann, varav guiden ropar: "HEY, Playmate!" Typ att jag skulle titta ditåt. Hahaha! Det var sjukt roligt. :D
Så var det det vanliga, vi åt middag med Hef och alla hans övriga vänner+playmates och efter det såg vi en film som hette "Win win", den var väldigt rolig! :)




The grotto ;)





Nu är jag alltså tillbaka på the east coast igen och har fullt upp hela veckan! Jag hoppas att jag klarar mig på 2 väskor, men det är tveksamt... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0