27 April

Allt det här som hände med Simba har varit väldigt svårt, men som tur är så har jag så fina vänner och familj som fått med mig ut på grejer så jag inte bara suttit hemma och deppat. I fredags åkte jag hem till Linda där vi hade en liten IcaMaxi kväll med några från jobbet (jag har ju jobbat lite nu 3 ggr förra veckan). Jag, Linda, Lina, Linn, Kristin, Erika och Lindas pojkvän Stefan var hemma hos dem och grillade och drack lite innan vi åkte taxi ner till Goya där vi stod och dansade på räcket nästan hela kvällen. :) När det stängde gick jag hem till mamma och sov där.



I lördagskväll kom Carro, Caroline & Cattan och hämtade mig hemma hos mamma så åkte vi upp till Mange på Söder och förfestade lite med honom och lite fler folk :) Strax efter 23 gick vi ner mot Goya igen (nästa gång blir det HB ;) Vi hade jättekul där och efteråt blev det i vanlig ordning en kebeb vid rådhustorget för mig och Carro. Nu när jag har varit borta i 13 månader så är jag ju lite efter i allt som vart på tv osv, så pappa berättade om programmet "112 på liv och död" och att de var ifrån Gävle, så nu har jag suttit och tittat igenom massa av de programen bara för skojs skull :p Och igår när jag och Carro stod och käkade vår kebab så såg jag Magnus, en av poliserna som är med i serien typ 10 meter bort, och lite halvpåverkad som jag var så var jag ju såklaret tvungen att gå fram till honom och prata lite. Haha, det var väldigt roligt!

Det är väldigt många som frågar om jag sakar USA, och nej det gör jag inte än.. Jag vet att det kommer att komma men just nu så är jag bara glad att vara hemma.
Jag och Anna var med pappa till Läkerol idag och åt lunch, det var trevligt och halva Brynäs var där och käkade också tror jag. :)



I natt försökte jag vara uppe så jag kunde se Flyers spela sjunde avgörande matchen mot Buffalo, men jag orkade inte... Tur att Flyers vann med 5-2 iallafall och gick vidare till nästa omgång! :) Det kommer att bli kul att se vilka de kommer möta... skulle va kul med Pittsburgh eller Caps... vet dock inte om det är bestämt vilka Caps ska spela mot än, men det skulle ändå va kul ;)
Just nu sitter jag och tittar på Chicago-Vancouver från inatt som Vancouver vann och slog ut Chicago, men jag ska se matchen iallafall.
Ikväll ska jag, Linda och förhoppningsvis Carro se Red Riding Hood på bio. Jag har ju redan sett den i USA, men den är värd att se igen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0