1 april 2011

HEY!
För ett par dagar sedan var jag och Siv ute på Stilla Havet för en whale watching tur i Newport beach, dock såg vi inga valar, men massa delfiner och sjölejon! Det var jag jätteglad över, de är så himla fina!




Sedan åkte vi in till Santa Monica för en Svea träff, de är typ en klubb för svenskar som bor här i LA. De var på ett rooftop på Ocean Ave., precis vid stranden! :)
Träffade Jackie där också, hon är från Göteborg och är här som aupair också.




Det var jätte trevligt och det var så fint med solnedgången där också! :)
Dagen efter så hämtade jag Angelika som praktiserar här ute med hästar, så åkte vi in till Hollywood och hämtade Jackie och så åt vi frukost på IHOP! Det satt fint. ;)
Efter vår frukost åkte vi till Santa Monica och låg på stranden några timmar. :)


Jag blev riktigt solbränd och röd som en kräfta.

På vägen tillbaka stannade vi i Beverly Hills och tog lite kort med skylten. ;)


Sedan körde vi förbi Playboy Mansion och på Hollywood blvd innan vi körde hem Angelika. Jag och Jackie åkte tillbaka till stan och började göra oss iordning för en utekväll. Filip kom förbi och vi gick till Sunset blvd och till Red Rock där vi stannade hela kvällen. Det var jätteroligt!!
Idag har jag varit halvseg och tagit det lugnt hela dagen. Imorgon ska jag och Siv ut på en typ yacht's tur i Marina Del Rey.. typ någon parad med massa båtar och så äter man lunch/brunch där. Blir nog trevligt!



Kommentarer
Postat av: Sandra gay

Är montazami med i den klubben?? ;)

2011-04-07 @ 15:55:55
Postat av: elin

jag vet faktiskt inte, kan hända. men de som var där pratade om henne och programmet iallafall, de känner henne och brukar åka ner till henne. :p

2011-04-07 @ 23:48:49
URL: http://elaaajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0