Åker HEM imorgon!

Imorgon åker jag hem!

Igår tog jag tåget ner till New Carrollton, MD, där jag mötte Joel, men innan jag hittade honom så träffade jag på några snubbar som kom och sa "Hey baby, what's your name?" Sa vad jag hette sen frågade den ena "can I get a hug?" Haha, jag backade sakta därifrån och tog upp telefonen.. killen frågar "can I call you later?" Jag sa bara att jag var tvungen att gå och vände och gick. Ha!
Vi åkte till Capitals träningshall där de hade en grej för välgörenhet, med massa Caps veteraner, det var superkul!  Runt kl 3 åkte vi upp till Philly och ett ställe där han brukade hänga när han bodde här. Vi gick runt på en gullig gata där det fanns massa restauranger osv.. och åt kebab!! Inte riktigt som hemma, men ganska nära ;) Sedan skulle vi åka till IKEA också, fast det var stängt. :(

Dagen har för i övrigt varit både bra och dålig. Jag och Sara var och åt lunch på Hooters och efter det åkte vi till parken med Foxxy, det var så himla skönt ute idag!

Eftersom min värdmamma hade frågat mig om jag kunde jobba tis-sön så gjorde jag såklart det. Sedan är det ju fortfarande min resemånad så jag jobbar ju inte för dem längre, vilket hon tydligen tyckte var fel.
Fick ett sms som det stod att det fanns inte en chans att hon kunde ta mig till flygplatsen för att hon måste hämta killarna från skolan och har alldeles för mycket att göra på jobbet. Eh hallå? Jag åker hem imorgon och de kan inte ens skjutsa mig till flyget? Jag blev så jäkla less. Jag hatar också hur hon låter i sina sms.. otroligt spydig, och sen när man träffar henne så är det som att inget har hänt och allt är jättebra.
Nu ska jag bara komma till flyget imorgon, vare sig jag måste betala $100 eller inte.. Får se om det löser sig på något sätt.
Iallafall, jag åker från Philly imorron 18.15, mellanlandar i London och flyget landar hemma på Arlanda kl 11.10 typ. Jag ser fram emot det sååååååååååååå mycket. Det här med aupair är inte roligt längre.
Flyget jag kommer med heter BA776 med British airways.

Kanske skriver mer imorgon innan jag åker. Annars ses vi i Sverige loved ones. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Saknar dig!! Trevlig resa =)

2011-04-12 @ 11:47:00
URL: http://felindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0