SURPRISE!!!!

Herregud, var ska jag börja? Gårdagen var helt jäkla galen!

Jag börjar med fredagen. :)
I fredagskväll var jag så sugen på att dra ut så jag åkte hem till Jonte först, där Maja, Hanna, Danne och Mackan också var, lite senare kom Andreas också. Strax efter 23 gick vi ner till Interpool där de hade gjort om massa, så det var kul att se!
Jag och Andreas var tydligen de enda som var taggade på att gå på Heartbreak, så vi drog dit efter en stund. Träffade Danny och en annan Andreas där inne så det var jättekul!
Runt 01.30 tappade jag bort allihopa så jag tänkte att det var lika bra att börja dra sig hemåt, så jag tog bussen hem till Sätra.

Igår morse tyckte pappa att jag skulle gå upp ur sängen runt 11, jag skulle gärna ha sovit lite till.. Men han sa att han skulle ha hem några vänner på kvällen och tyckte att jag skulle hjälpa till att städa. Så det gjorde jag.
Jag och Anna åkte till stallet för att hjälpa mamma med lite grejer på eftermiddagen, då berättade mamma att Anna skulle göra en "överraskningsmiddag" till mig på kvällen, så mamma tyckte jag skulle komma till henne runt 16.. Jag tyckte det lät jättegulligt så såklart gjorde jag det.
Drack lite vin och hängde hemma hos mamma ett par timmar, klockan 18 skulle "middagen" vara klar. Mamma tyckte jag kunde ta med mig Simba dit också, så det gjorde jag också, sen när vi skulle åka hem till pappa igen så sa mamma att han kunde ju stanna där. Det reagerade jag lite på, men tänkte inte så mycket mer på det. Vi stannade på Willys för att köpa lite bröd osv, Anna ringde mamma hela tiden och sa att vi inte kunde komma än för att "middagen" var inte klar än. Förresten, när hon sa att Anna skulle göra middag så gick jag och tittade i kylskåpet för att se om jag kunde se vad hon skulle laga. Men där i fanns inte så mycket man kunde göra en maträtt av så det reagerade jag också lite på.. Så länge hon inte hade tänkt att åka och handla och göra en middag på knappt 2 timmar.. Klart det skulle gå, men ändå...
Efter vi vart på Willys åkte vi mot Sätra, på parkeringen säger mamma "Jaha, Tommy (pappas jobbarkompis) är här redan", då hans bil stod där. Anna möter oss utanför dörren och är finklädd och allting, nästan lite fööör finklädd för bara en "familjemiddag" ;)

Jag går in i hallen och Anna säger direkt "Elin, gå upp!" Jaha tänkte jag och trodde att hon menade att jag skulle gå upp och säga hej till Tommy, för att jag hörde mamma prata med honom där uppe.
Jag går upp för trappen och när jag kommit halvvägs ser jag att det inte bara mamma och Tommy som är där, utan alla mina fina underbara vänner också!!!! :D
Jag tror jag fick någon mindre chock och började gråta typ. Hahaha, jag blev så himla glad! Så kommer pappa med en cider och säger "Ta den här att lugna nerverna med." Haha!
GUUUUUUUUUUUUUD!  Jag visste inte vad jag skulle säga! Så istället för familjemiddag blev det party. ;)
Pappa, mamma och Tommy drog härifrån och så hade de köpt en stor planka med massa mat på. Så det förklarade att vi inte hade någon mat i kylen innan ;)
Runt 23 åkte vi taxi ner på stan och gick in på Heartbreak, kvällen blev otroligt lyckad och jag hade asroligt!

Tack så jättejättejättejättejätte MYCKET för allt!
I have the best friends in the world! ♥ hihi

För ett tag sedan kom jag hem från bion, jag och Linda såg Scream 4, den var helt ok ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0