Sista dagen.

Idag gick jag upp i tid och allting för att säga hejdå till killarna innan de åkte till skolan, så jag har varit uppe ett tag nu.
Igår var jag till banken och stängde mitt konto, igår packade jag klart allting.. jag var tvungen att ligga på båda resväskorna för att de skulle gå igen. Men det gick iallafall. Dock är jag ganska orolig för övervikten.. Hoppas de inte kommer kosta för mycket, för de är sjuuukt tunga! :(
Så nu har jag städat mitt rum och det ser ut ungefär som när jag kom hit. Så det är bra! Eftersom min värdmamma tog min bil idag kommer jag ingenstans, skulle ju åkt till posten och skickat iväg mina kläder idag. Men icke. Får se hur jag ska lösa det.

Ja.. det var väl det. Sara kommer hit snart så jag kan säga hejdå till henne. :)
Så ses vi imorgon Sverige och Gävle, and I'll miss you America. ♥ But I'll be back ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0