Newark med Sara! :)

Min äldsta kille har varit sjuk nu typ hela veckan, i tisdags var han hemma från skolan och igår fick jag hämta honom tidigare och även idag var han hemma. Så det är lite halvdrygt, men jag kan ju fortfarande typ göra saker på dagarna, så länge jag inte åker så långt bort.
Jag hoppas verkligen att killarna kan åka till sina kompisar på lördag så jag kan få lite ledig tid, min värdmamma kommer inte hem från Tyskland förrän på söndag eftermiddag, så jag jobbar tills dess.

Så i tisdags träffade jag Sara på Starbucks, vi pratade igenom allt som hänt de senaste veckorna och som vanligt lite skitsnack om värdfamiljer. ;)
Igår var jag som sagt till Christiana Mall en snabbis och efter det åt jag på Wawa. Och idag träffade jag Sara på Main Street, vi gick runt i ett par affärer och gick runt på campus på University of Delaware och tittade på allt folk, sedan åt vi lunch på Subway och efter det tog vi en varsin iceing-shot på ett litet bageri. :) Supergott!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0