I'll miss you!

Nu är det nära kära bloggläsare...
Tiden går jättefort och det känns som att jag inte har tillräckligt med tid till att göra allt som jag vill innan jag åker på tisdag kväll.
Min värdmamma kom iallafall hem idag istället för imorgon, vilket jag tyckte var väldigt trevligt! Så kvällen fick jag ledigt och Elise kom upp hit, så jag träffade henne på Christiana Mall, vi gick runt där lite och sedan åkte vi till DSW innan vi åkte till Main Street i Newark och träffade Sara och Camilla för lite middag. Vi åt på The Deer Park. :)
Det var väldigt trevligt, men också väldigt tråkigt eftersom det var sista gången jag såg Elise nu innan jag åker, men vi kommer att ses igen! :)
Jag och Elise har haft såna galna och helt sjuka partykvällar så att ni förstår inte! ;) Haha, det har varit så jäkla roligt!♥



Imorgonbitti kommer Sara hit och hämtar mig strax före kl 8, och ska skjutsa in mig till tågstationen i Wilmington, då jag åker till Maryland för att träffa Joel :) Det kommer nog bli roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0