14 september 2010

Nu när football säsongen har börjat längtar jag ännu mer tills hockeyn börjar! :D Kommer bli så himla kul!
Brynäs har hemma premiär på torsdag (fick jag nyss reda på från Jonte), medans NHL säsongen inte börjar förren 7 oktober.
Jag hoppas att det kommer gå bra för Brynäs den här säsongen, dock kommer jag sakna att gå på matcherna, men jag har ju som sagt Flyers, där biljetterna är snäppet dyrare. Jag betalade 78 dollar för EN biljett = 566 kr, men det är det värt ;)

Något som inte har med nånting att göra är att vår ödla, Miss Piggy har dött.. Min värdmamma städade hennes bur ute på verandan, och medans hade hon henne i något annat och då dog hon förmodligen av värmeslag. Nu ligger hon i frysen i garaget av någon anledning. Haha!
Sen har de släppt ut Edward, sköldpaddan också. Han simmar i bäcken nedanför huset nu. Så nu är det bara hunden och grodan Bob kvar. :P

Så idag har det inte hänt så mycket heller, upp 6.30 imorse och sen har jag vart iväg och köpt mat till grodan och tittat på tv typ. Jag har världens träningsverk sen gymmet igår! usch..
Nu har jag precis ätit lunch och ska åka och hämta killarna från skolan om ett tag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0