Tråkiga måndag

När jag tänker efter så var den faktiskt inte så illa som det låter. Med tanke på att killarna som sagt har börjat skolan igen så har jag mycket mer fritid till att göra andra saker. Som idag till exempel var jag väldigt flitig och tog vara på varenda lite minut av dagen ;)
Jag gick upp kl 06.30, drog killarna upp ur sängen och gjorde frukost osv. Sedan tog Bonnie dem till skolan och jag satte mig framför tvn, där blev jag kvar en bra stund. Runt 10.00 tyckte jag att det var dags att göra något, så jag bytte om jag åkte till gymmet.

När jag kom hem så duschade jag och åt lunch, så tittade jag på lite mer tv innan jag åkte och hämtade killarna på skolan 2.45.
Sedan har vi bara ätit middag och här sitter jag nu med en påse Djungelvrål och tuggar på ;)
JO! Jag har städat mitt rum idag också, eller jag plockade upp allt som låg på golvet så nu kan jag damsuga imorron!
yumyumyum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0