Take my open heart and all it offers

Jag tänker inte gå in närmare på valet hemma i Sverige, jag har inte heller orkat röstat då jag inte har varit insatt det minsta. En av anledningarna kan vara att jag tycker politik är väldigt tråkigt ;) Jag tänker inte heller säga om det är rätt eller fel att SD kom in i riksdagen, men jag fattar inte att så många har röstat på SD och sedan är det värdens katastrof (iallafall i Aftonbladet) att det har hänt..


Nu till dagen som som vanligt började 06.30. Drog upp killarna ur sängen och gjorde frukost till dem, samt packade deras lunch innan vi satte oss i bilen och åkte för att släppa av dem på skolan.
Min värdmamma var hemma halva dagen idag och gjorde lite pappersarbete som inte har med hennes jobb att göra, men som hon var tvungen att göra.
Jag tog Foxxy på en promenad. :)






U smile, I smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0