Sunday 26 september

Jahapp, då var helgen över, igen.

Min värdmamma åkte till Tyskland igår, inom jobbet igen så det är jag och Mark (mest jag) som har hand om killarna nu fram tills på torsdag då hon kommer hem igen. Men det kommer nog gå bra :) Hon är jätteglad att vara i Tyskland nu eftersom det är oktoberfest den här veckan, haha!
På lördag fyller Matt år också, hela 15 år. ;) Jag kommer knppt ihåg när jag var 15, jag började i gymnasiet, tror jag? Knepigt hur tiden gått så fort.

Idag vaknade jag vid 11, slappade och gjorde mig iordning för att åka och träffa Becky, Johanna och Cornelia på Christiana mall. (Jag köpte inget) ;)

I fredags var jag och min värdmamma som sagt i Baltimore och Towson mall.... vilket betyder Ed Hardy affären för elin ;) Fick med mig en keps och en tröja därifrån. :D älskar't!



Nu har jag precis lagt Noah i sängen, så ska jag försöka få Matt att stänga av datorn så jag kan gå och lägga mig sen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0